
Отзыв о SsangYong Korando 2014 года

Информация от владельца
Оценка авто
Щодо даного автомобіля, керую ним вже півтора місяці. Мені 19 - це мій 2 автомобіль. Перед цим була КІА RIO 2008 року. Зрівнювати ці 2 автомобілі неможливо. Щодо комфорту SsangYong на диво тихий в салоні немає зайвих звуків та скрипів, розгон до 100 швитший ніж написано в характеристиках. Приїхав на перше ТО, знайшли проблему із Сальниками, безкоштовно замінили без різних розмов. Загалом автомобіль супер. Вибирав поміж Nissan Qashqai, Great Wall Haval H3, MG 6 Fast-Back. Кашкай не вибрав із за ціни, занадто висока, переплачуєш тільки за бренд. Хавал не вибрав із за того, що його збирають на заводі що і Богдан. MG 6 із за маленького кліренсу, якщо б трішки більший то взяв би. А так авто вцілому непогане.
Плюсы и минусы автомобиля
Комфорт. Багажне відділення. Кліренс. Акустична система.
Проблема із сальником вже на 3 тис кілометрах, можливо не так уже і погано але неприємно.
Совет покупателю
Даний автомобіль краще брати в комплектації 2.0 MT STD-2 (AWD) і без лишніх (Понтів)і все що потрібно. Автомобіль в рази кращій на Ніссан Кашкай.
Обсуждение отзыва

в чем он лучше ниссана? при продаже много потеряешь, чем при кашкае
+3-5ОТВЕТИТЬ
А ви автомобіль купуєте виключно для того щоб продати? як на мене то краще купувати те, що радує око, і буде приносити радість при кожному погляді.
+6-1ОТВЕТИТЬ
В сім"ї є два авто:Кашкай у мене і Корандо-у батька...Обидва-дволітрові,повнопривідні з "механікою"...Ніссан-бензиновий,Корандо-дизельний...До цього було навпаки:"кореєць" Сід 1.6 МТ-у мене,а у батька-Ланцер Х 2.0 МТ 10-го покоління...Не рахуючи двомісячної їзди на Патфайндері,з яким після аварії довелося "розлучитися"...Про "Ланос" і з десяток б/у "іномарок" з "Німеччини-Голландії"-взагалі-не згадую...То вже було дуже давно,коли деякі теперішні "експерти" ще ходили до дитсадочку...Тепер на рахунок кроссоверів(про "мінуси" і "плюси".Витрати палива:жоден не вкладається в паспортні ТТХ(брешуть-ВСІ!,але-по-різному!).Кашкай по місту споживає близько 11-12 літрів на сотню,Корандо-9- 10 л...Манера Їзди-дещо агресивна.Динаміка:по моїм замірам Кашкай вкладається в свій "паспортний" розгін-10.6 сек до сотні,Корандо-ні...Швидше 11 сек до сотні я не зміг розігнати Корандо за 3 роки(при паспортних 10 секундах).Підвіска:у Кашкая відчутно м"якша,але менш енергоємна...Кліренс:по дорозі на дачу до сих пір є грунтівка,по якій я спокійно їду,а батько-об"їжджає...Різниця у 2 см кліренсу-несуттєва,але як бачите-відчутна...Ну і різниця у втратах в ціні 3-5 -річних машин при продажу теж не в користь Корандо...Як і якість матеріалів інтер"ру...ЄДИНИМ плюсом Корандо є менша витрата палива,і те-внаслідок дизельного двигуна,який завжди економніший бензинового.Це заява людини,яка мін
+1-1ОТВЕТИТЬ
P.S.(продовження)...-мінімум 5 тис.км проїхала на Корандо і близько 40 тисяч-на Кашкаї...Так що облиште свої "авторитетні обвинувачення",дітлахи"! "Корейці" завжди брехали в ТТХ своїх авто в області витрат палива і динаміки,за що вже неодноразово було удово наказані...В завершення посту хотів би тільки відмітити неабияку тяговитість корейських двигунів,що не може не подобатись,але поки що ще з низькою культурою ходу...
+1-2ОТВЕТИТЬ
Що б мати "якуйсь думку","юначе",(в мене старший син твого віку),треба хоча б з моє поїздити на різних типах авто,бути власником вже більше десятка їх,тоді і станеш експертом сайта,до думки якого-прислуховуються....Так і теперішні генерації Кашкая і Корандо-це тільки фейсліфтінг("косметичні зміни" попереднього покоління(у них бази-однакові,відкрив тобі,"юначе",секрет,як визначати різницю між фейсліфтінгом і повністю новою моделлю)...І запам"ятай,"юначе":щоб мати свою думку,її треба спочатку заробити!Своїм трудом.а не папиним!!!
-2ОТВЕТИТЬ
По-перше, ми всі автолюбителі і подібні суперечки не роблять нас краще, давайте не переходити на образи. По-друге, стосовно автомобілів, я їзжу на фейсліфтинговому Корандо (мої враження є на сторінці) і, поки що, не маю достатнього досвіду, щоб виступити експертом у порівнянні великої кількості автомобілей, тим паче кросоверів. Але, фейсліфтинг у Корандо був вдалим і грунтовним. Якість матеріалів стала на рівень краще, дизайн само собою, шумо та віброізоляція також (відмітили усі автожурналісти та корандоводи). Далі, брехню з малою паспортною витратою палива дещо виправили, тепер на сайті інші, більш близькі до реальних цифри (також відкоригували і розгін). Характеристики двигунів, як і самі двигуни залишилися без змін, але як мінімум дизелю дещо переналаштували "полку" крутного моменту, тепер він не має такого різкого характеру, але доступний в дещо більшому діапазоні, автомат, який раніше мав слабкі місця, не тільки перепрошили, але й дещо модернізували (чесно не памятаю вже де вичитав, мова про якусь невеличку деталь, яка потім спричиняла великі проблеми у роботі). Підвіска залишилася без змін, а мені хотілося б трошки мякішої. Тут дійсно Кашкай попередньої генерації комфортніший. А той що зараз Кашкай, я все ж таки відношу до нової моделі, навіть при незмінній базі, якщо це так, оскільки кузов новий, та й начиння інше. Кашкай 2014 гарніший, сучасніший, в ціні втратить менше, кліренс більший, але він став жорсткішим з меншенергоемкою підвіскою (як пишуть різні ви
+1-1ОТВЕТИТЬ
різні видання та й мої власні спостереження). Але основне, що стримало мене від вибору Кашкая свого часу, була навіть не ціна, а розміри салону, ну дуже вже він компактний) Бажаю і автору і forgivenу (у досвіді якого в мене не виникає сумнівів) не мати проблем з автомобілями, а мати можливості користуватися і володіти новими і новими моделями
+1-1ОТВЕТИТЬ

объявления