Модельный ряд SsangYong

Отзыв о SsangYong Korando 2014 года


Автомобиль: SsangYong Korando 2014 г.в., внедорожник, механическая коробка передач, Полный привод , пробег - 3000 км, двигатель - 2.0 газ, комплектация - 2.0 MT STD-2 (AWD)
Автор: Денис Федоренко (Украина, Бахмач)   19.04.2014
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Щодо даного автомобіля, керую ним вже півтора місяці. Мені 19 - це мій 2 автомобіль. Перед цим була КІА RIO 2008 року. Зрівнювати ці 2 автомобілі неможливо. Щодо комфорту SsangYong на диво тихий в салоні немає зайвих звуків та скрипів, розгон до 100 швитший ніж написано в характеристиках. Приїхав на перше ТО, знайшли проблему із Сальниками, безкоштовно замінили без різних розмов. Загалом автомобіль супер. Вибирав поміж Nissan Qashqai, Great Wall Haval H3, MG 6 Fast-Back. Кашкай не вибрав із за ціни, занадто висока, переплачуєш тільки за бренд. Хавал не вибрав із за того, що його збирають на заводі що і Богдан. MG 6 із за маленького кліренсу, якщо б трішки більший то взяв би. А так авто вцілому непогане.

Плюсы автомобиля: Комфорт. Багажне відділення. Кліренс. Акустична система.

Минусы автомобиля: Проблема із сальником вже на 3 тис кілометрах, можливо не так уже і погано але неприємно.

Совет покупателю: Даний автомобіль краще брати в комплектації 2.0 MT STD-2 (AWD) і без лишніх (Понтів)і все що потрібно. Автомобіль в рази кращій на Ніссан Кашкай.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

olegketn  

в чем он лучше ниссана? при продаже много потеряешь, чем при кашкае

+3-5ОТВЕТИТЬ  
oleg_24  

кращий у всьому ))

+5-2ОТВЕТИТЬ  
Yuri Hlieviy  

А ви автомобіль купуєте виключно для того щоб продати? як на мене то краще купувати те, що радує око, і буде приносити радість при кожному погляді.

+6-1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
витяра  

Какой расход?

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

6.5-7 траса,10 місто

-2ОТВЕТИТЬ  
forgiven  

В сім"ї є два авто:Кашкай у мене і Корандо-у батька...Обидва-дволітрові,повнопривідні з "механікою"...Ніссан-бензиновий,Корандо-дизельний...До цього було навпаки:"кореєць" Сід 1.6 МТ-у мене,а у батька-Ланцер Х 2.0 МТ 10-го покоління...Не рахуючи двомісячної їзди на Патфайндері,з яким після аварії довелося "розлучитися"...Про "Ланос" і з десяток б/у "іномарок" з "Німеччини-Голландії"-взагалі-не згадую...То вже було дуже давно,коли деякі теперішні "експерти" ще ходили до дитсадочку...Тепер на рахунок кроссоверів(про "мінуси" і "плюси".Витрати палива:жоден не вкладається в паспортні ТТХ(брешуть-ВСІ!,але-по-різному!).Кашкай по місту споживає близько 11-12 літрів на сотню,Корандо-9- 10 л...Манера Їзди-дещо агресивна.Динаміка:по моїм замірам Кашкай вкладається в свій "паспортний" розгін-10.6 сек до сотні,Корандо-ні...Швидше 11 сек до сотні я не зміг розігнати Корандо за 3 роки(при паспортних 10 секундах).Підвіска:у Кашкая відчутно м"якша,але менш енергоємна...Кліренс:по дорозі на дачу до сих пір є грунтівка,по якій я спокійно їду,а батько-об"їжджає...Різниця у 2 см кліренсу-несуттєва,але як бачите-відчутна...Ну і різниця у втратах в ціні 3-5 -річних машин при продажу теж не в користь Корандо...Як і якість матеріалів інтер"ру...ЄДИНИМ плюсом Корандо є менша витрата палива,і те-внаслідок дизельного двигуна,який завжди економніший бензинового.Це заява людини,яка мін

+1-1ОТВЕТИТЬ  
forgiven  

P.S.(продовження)...-мінімум 5 тис.км проїхала на Корандо і близько 40 тисяч-на Кашкаї...Так що облиште свої "авторитетні обвинувачення",дітлахи"! "Корейці" завжди брехали в ТТХ своїх авто в області витрат палива і динаміки,за що вже неодноразово було удово наказані...В завершення посту хотів би тільки відмітити неабияку тяговитість корейських двигунів,що не може не подобатись,але поки що ще з низькою культурою ходу...

+1-2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

По перше я про останню генерацію корандо писав,яка краща ніж попередня,по друге Ти порівнюєш кашкай і корандо попередніх моделей,я вважаю що твій коментар недоречний.PS.Поважай думку других людей! я так і не зрозумів ти хлопець чи дівчина,якось не зручно вести дискусію з людиною яка пише в коментарі як хлопець і як дівчина.

+1-2ОТВЕТИТЬ  
forgiven  

Що б мати "якуйсь думку","юначе",(в мене старший син твого віку),треба хоча б з моє поїздити на різних типах авто,бути власником вже більше десятка їх,тоді і станеш експертом сайта,до думки якого-прислуховуються....Так і теперішні генерації Кашкая і Корандо-це тільки фейсліфтінг("косметичні зміни" попереднього покоління(у них бази-однакові,відкрив тобі,"юначе",секрет,як визначати різницю між фейсліфтінгом і повністю новою моделлю)...І запам"ятай,"юначе":щоб мати свою думку,її треба спочатку заробити!Своїм трудом.а не папиним!!!

-2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Можливо я щось не розумію,але якщо Ти такий великий експерт і це просто ФЕЙС Ліфтинг то покажи мені 2.0 турбо дизель із повним приводом 175 к.с і механікою!!!PS..(І запам"ятай,"юначе":щоб мати свою думку,її треба спочатку заробити!Своїм трудом.а не папиним!!! )Я так розумію що це і пише твій старший син.

+1-2ОТВЕТИТЬ  
Handsome  

По-перше, ми всі автолюбителі і подібні суперечки не роблять нас краще, давайте не переходити на образи. По-друге, стосовно автомобілів, я їзжу на фейсліфтинговому Корандо (мої враження є на сторінці) і, поки що, не маю достатнього досвіду, щоб виступити експертом у порівнянні великої кількості автомобілей, тим паче кросоверів. Але, фейсліфтинг у Корандо був вдалим і грунтовним. Якість матеріалів стала на рівень краще, дизайн само собою, шумо та віброізоляція також (відмітили усі автожурналісти та корандоводи). Далі, брехню з малою паспортною витратою палива дещо виправили, тепер на сайті інші, більш близькі до реальних цифри (також відкоригували і розгін). Характеристики двигунів, як і самі двигуни залишилися без змін, але як мінімум дизелю дещо переналаштували "полку" крутного моменту, тепер він не має такого різкого характеру, але доступний в дещо більшому діапазоні, автомат, який раніше мав слабкі місця, не тільки перепрошили, але й дещо модернізували (чесно не памятаю вже де вичитав, мова про якусь невеличку деталь, яка потім спричиняла великі проблеми у роботі). Підвіска залишилася без змін, а мені хотілося б трошки мякішої. Тут дійсно Кашкай попередньої генерації комфортніший. А той що зараз Кашкай, я все ж таки відношу до нової моделі, навіть при незмінній базі, якщо це так, оскільки кузов новий, та й начиння інше. Кашкай 2014 гарніший, сучасніший, в ціні втратить менше, кліренс більший, але він став жорсткішим з меншенергоемкою підвіскою (як пишуть різні ви

+1-1ОТВЕТИТЬ  
Handsome  

різні видання та й мої власні спостереження). Але основне, що стримало мене від вибору Кашкая свого часу, була навіть не ціна, а розміри салону, ну дуже вже він компактний) Бажаю і автору і forgivenу (у досвіді якого в мене не виникає сумнівів) не мати проблем з автомобілями, а мати можливості користуватися і володіти новими і новими моделями

+1-1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Дякую за вичерпний коментар

-1ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв SsangYong Korando: SsangYong Korando - один в поле воин
SsangYong Korando - один в поле воин

Один из популярных кроссоверов на рынке Украины - SsangYong Korando - совсем недавно претерпел рестайлинг, представ на автосалоне во Франкфурте в новом обличье. А буквально на днях его сборка стартовала на заводе в Кременчуге. Ну а InfoCar тем временем отправился на тест-драйв новичка в Германию. Нас снова ждала земля Гессен, только на этот раз

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Korando

SsangYong Korando 2012 SsangYong Korando 7.500$ 2012 120.000 км
SsangYong Korando 2012 SsangYong Korando 7.500$ 2012 120.000 км
смотреть все
объявления