Модельный ряд SsangYong

Отзыв о SsangYong Korando 2012 года


Автомобиль: SsangYong Korando 2012 г.в., внедорожник, автоматическая коробка передач, Полный привод , пробег - 12500 км, двигатель - 2.0 turbo дизель, комплектация - DLX
Автор: Yaroslav Nychyporchuk (Украина, Ровно)   04.12.2012
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 4
Внешний видОценка: 3
Общая оценка4.0

З почуття вдячності перед тими дописувачами хто допоміг мені з вибором автомобіля, вирішив і від себе додати частку міркувань, щоб полегшити визначатися наступникам. Моє попереднє авто, яке я згадую, до речі, з великим пієтетом – Skoda SuperB 1.8T. Робив вибір між KIA Sportage 2.0 TD та, власне, SsangYong Korando. Основою вибору були наступні критерії: дизель (в сенсі низької витрати палива), кліренс, АКП, наявність допоміжних систем активної та пасивної безпеки, повний привід (розглядався опціонально), втрата ціни при подальшому продажі і звичайно, якість / ціна. Бюджет - $26-27 тис. Вибір давався дуже нелегко. З першого погляду запав в душу KIA Sportage. Гарний, стильний, просто шедевр дизайнерської думки. Та вартість, в потрібній мені комплектації (АКП, ESP, кліма) сягала $35 тис. Прийшлося закусити вудила та звернути увагу на базову комплектацію (за $25, 5 тис). У варіанті збірки для нашого ринку, «базовий» виявився повним бубном. Такий собі, кастрат… Тільки ручна КП, ні ESP з системою допомоги при русі вгору і датчиком перевороту, ні кліми, ні активних підголовників. Я вже не кажу за вторинні елементи комфорту: датчик світла, автомат. дзеркала, обігрів зони склоочисників і т.д. Навіть нікельовані молдинги замінили на фарбовані під срібло. Тобто, повне розчарування.

На противагу Sportage, Korando виявився суттєво привабливіший у співвідношенні комплектації / ціни. За $28 тис. пропонують майже топову комплектацію (окрім люка, шкіри і бокових подушок безпеки), з потужнішим мотором (175 к.с. та 360 Нм/об. мин.) та АКП з можливістю ручного управління. При цьому, якість збірки, матеріалів абсолютно співставна. Що характерно, навіть деякі елементи салону ідентичні (ліхтарі, ручки). Після ретельного порівняння теххарактеристик, відгуків власників, особистих тестдрайвів, наступивши на горло своїм естетичним переконанням, придбав Korando. На мій погляд, вибір доволі прагматичний і максимально компромісний, зважаючи на невелику популярність моделі (до цієї пори багато співрозмовників впевнені що це китайське авто), новизну моделі (небезпека «дитячих» хвороб), вітчизняну (та ще й кразівську) збірку, її специфічний азійський дизайн (хоча, саме дизайном моделі, займався відомий італієць Giorgetto Giugiaro).

Плюсы автомобиля: Позитив: якість складових (окрім бюджетного пластика салону) та збірка не викликають жодних нарікань; потужний, дуже тяговитий двигун і відповідна динаміка; відносна м'якість ходу (виразно відчутні дрібні дефекти дороги, в той часяк великі добре поглинаються довгоходовою підвіскою); достатня звукоізоляція; шестиступінчата АКП з можливістю ручного керування; хороша курсова стійкість (ABS, ESP, ARP, BAS, HSA працюють бездоганно), прохідність, відмінні гальма, салон ергономічний та просторий; багато опцій для забезпечення комфорту (датчик дощу, світла, салонного дзеркала заднього обзору, підігрів передніх сидінь, автоскладання бокових дзеркал, електрохроматичне внутрішнє дзеркало і т.п.). Тобто, є все те що і в КІА, але за значно менші гроші. А з особливостей - регульований нахил спинки заднього сидіння, рівна підлога трансформованого багажника, тонування скла. Загалом, треба згадати добрим словом творців Korando. Відчувається, що робився він людьми зі світлою головою і руками які ростуть з належного їм місця. Автомобіль вийшов без властивого Sportage шарму, але цілісним і зібраним. Нічого зайвого. Такий собі, веприк. Можливо, далася взнаки співпраця з Mercedes Benz, який має в компанії SsangYong 5% акцій? Далека «родинність» проглядається навіть у взаємозамінних з мерседесом складових: помпа, віско-муфта вентилятора, термостат, сальники колінвалу, маслофільтр, гідропідсилювач керма (інф. з форумів).

Минусы автомобиля: Негатив: звісно, реальна витрата палива більша за декларовану заводом (місто – 9.5-10.5; траса – 8-9) і це, напевно, найбільше розчарування. Хоча, як кажуть друзі, для повнопривідних кросоверів така витрата цілком прийнятна. До речі, є цікава особливість: увімкнений кліматронік практично не впливає на апетит двигуна і на тягу. Наступне. Турбояма. Ця невеличка прикрість є закономірною для турбованих дизелів. Просто потрібно враховувати таку затримку і тоді жодних проблем з прогнозованістю авто не виникає. Надіюсь, перераховані проблеми будуть виправлені наступними прошивками. Не надихає й техобслуговування від АИС. У нас, в Рівному, персонал зі СТО достатньо ввічливий, в обмані не помічений, але доволі низькокваліфікований. ТО частіше необхідного – через кожні 10 тис. км., правда з цього літа інтервал збільшили до 15 тис. км. (Чому тільки нові? Не зрозуміло!). І нарешті останнє. Панель приладів (в даний час авто вже комплектуються Super-vision), торпедо - дещо архаїчні, але у функціональному та ергономічному відношенні - без зауважень.

Совет покупателю: Отже, якщо Ви прагматик і хочете придбати надійне, утилітарне авто для повсякдення - Korando по співвідношенню ціна-якість-функціонал, на мою скромну думку, розумне рішення. PS: дотепер якихось несправностей не було. Все працює в штатному режимі.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

vya4ek  

Хороший, грамотный отзыв, удачной эксплуатации!

+1ОТВЕТИТЬ  
saxonsky1  

Отличный отзыв!!!Ярослав,вы вызываете огромное уважение.Таких содержательных,грамотных отзывов-единицы.От себя хочу заметить,что в моём выборе авто он сыграл определяющую роль.Я понял,что эта машина-не для меня( т.е она меня не устраивает).А я рассматривал Коррандо как вариант для себя.Так что спасибо автору и счастья ему...

+1ОТВЕТИТЬ  
Edenbeast  

А я не вірю, що цей відгук писав реальний покупець. Хіба що він по професії журналіст. Прослідковується багато маркетингових фішок як то мінуси авто які по суті і не є мінусами тощо. Хоча, машинка класна, підтверджую)

-2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Ось, випадково, через 1,5 роки надибав свій відгук про Корандо. І що ж виявилося? Мені відмовили в реальності. Я цього не переживу І взагалі, я не журналіст, а лікар-анестезіолог (якщо вже Вас це так цікавить). Дотепер юзаю свій SsangYong Korando, пробіг вже 40 тис. Ніяких глюків, дякувати Богу, ще не було. Враження від цього авто не змінилися. Загалом - досить позитивні.

+1ОТВЕТИТЬ  
Кто тут  

За свой деньги авто класс - минус это расход НО это же не немцы

ОТВЕТИТЬ  
ZXC123qwe  

Ликвидность под большим вопросом.

+1ОТВЕТИТЬ  
vicon  

Люди, не знаю как у кого, а у меня в Корандо расход топлива (дизель) соответствует расходу по пасспорту а именно: -трасса 5,5-6,0 (если очень оптимально ехать то 5,0) -смешанный режим 6,0-6,5 - город 6,5 - 7,0 Не знаю как то, а я расходом топлива очень доволен. Одной полной заправки хватает на неделю интенсивной езды. Чего и всем желаю. У меня пробег 35 000 и ни одной поломки! Машина по соотношению: цена -качество-экономичность-практичность-удобство конкурентов и близко не имеет.

+2ОТВЕТИТЬ  
Сергей51  

Полностью солидарен с vicon. Я на своем Корандо (дизель) с апреля 2011 пробежал уже ок.45 000 км. Параметры расхода, указанные в паспортных данных, подтверждаются, да и надежностью своей - не подводил.

+1ОТВЕТИТЬ  
Eone  

Отличный коммент! Спасибо автору!

ОТВЕТИТЬ  
tduty  

На автомате жрёт на 2литра больше чем на механике. Такой вот галимый автомат реально факт т.к. ездил на обоих типах кпп корандо

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв SsangYong Korando: В погоне за инопланетянами
В погоне за инопланетянами

Компания SsangYong вступила в тяжёлые бои за российского покупателя. Было решено больше не пугать детей и беременных женщин дизайном своих автомобилей. А умеренная ценовая политика позволила не пугать ещё и мужчин. В конце весны обновились младшие Actyon и Actyon Sports, а совсем недавно и взрослый Rexton. Эти модели мы и протестировали на территории Волгоградской области. И неспроста — в преддверии Хэлоуина нам предстояло посетить зону аномальной активности под названием Медведицкая гряда. В этой местности несколько раз видели садящиеся НЛО, частенько там встречаются шаровые молнии и немало других необъяснимых явлений. Например, неожиданное появление колонны корейских автомобилей...

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у SsangYong

SsangYong Kyron 2013 SsangYong Kyron 9.000$ 2013 97.000 км
SsangYong Rodius 2007 SsangYong Rodius 10.250$ 2007 230.000 км
смотреть все
объявления