|
Отзыв о SsangYong Korando 2012 года
Автомобиль:
SsangYong Korando
2012
г.в.,
внедорожник,
автоматическая коробка передач,
Полный привод
, пробег - 12500 км, двигатель - 2.0 turbo дизель, комплектация - DLX
З почуття вдячності перед тими дописувачами хто допоміг мені з вибором автомобіля, вирішив і від себе додати частку міркувань, щоб полегшити визначатися наступникам. Моє попереднє авто, яке я згадую, до речі, з великим пієтетом – Skoda SuperB 1.8T. Робив вибір між KIA Sportage 2.0 TD та, власне, SsangYong Korando. Основою вибору були наступні критерії: дизель (в сенсі низької витрати палива), кліренс, АКП, наявність допоміжних систем активної та пасивної безпеки, повний привід (розглядався опціонально), втрата ціни при подальшому продажі і звичайно, якість / ціна. Бюджет - $26-27 тис. Вибір давався дуже нелегко. З першого погляду запав в душу KIA Sportage. Гарний, стильний, просто шедевр дизайнерської думки. Та вартість, в потрібній мені комплектації (АКП, ESP, кліма) сягала $35 тис. Прийшлося закусити вудила та звернути увагу на базову комплектацію (за $25, 5 тис). У варіанті збірки для нашого ринку, «базовий» виявився повним бубном. Такий собі, кастрат… Тільки ручна КП, ні ESP з системою допомоги при русі вгору і датчиком перевороту, ні кліми, ні активних підголовників. Я вже не кажу за вторинні елементи комфорту: датчик світла, автомат. дзеркала, обігрів зони склоочисників і т.д. Навіть нікельовані молдинги замінили на фарбовані під срібло. Тобто, повне розчарування. Плюсы автомобиля: Позитив: якість складових (окрім бюджетного пластика салону) та збірка не викликають жодних нарікань; потужний, дуже тяговитий двигун і відповідна динаміка; відносна м'якість ходу (виразно відчутні дрібні дефекти дороги, в той часяк великі добре поглинаються довгоходовою підвіскою); достатня звукоізоляція; шестиступінчата АКП з можливістю ручного керування; хороша курсова стійкість (ABS, ESP, ARP, BAS, HSA працюють бездоганно), прохідність, відмінні гальма, салон ергономічний та просторий; багато опцій для забезпечення комфорту (датчик дощу, світла, салонного дзеркала заднього обзору, підігрів передніх сидінь, автоскладання бокових дзеркал, електрохроматичне внутрішнє дзеркало і т.п.). Тобто, є все те що і в КІА, але за значно менші гроші. А з особливостей - регульований нахил спинки заднього сидіння, рівна підлога трансформованого багажника, тонування скла. Загалом, треба згадати добрим словом творців Korando. Відчувається, що робився він людьми зі світлою головою і руками які ростуть з належного їм місця. Автомобіль вийшов без властивого Sportage шарму, але цілісним і зібраним. Нічого зайвого. Такий собі, веприк. Можливо, далася взнаки співпраця з Mercedes Benz, який має в компанії SsangYong 5% акцій? Далека «родинність» проглядається навіть у взаємозамінних з мерседесом складових: помпа, віско-муфта вентилятора, термостат, сальники колінвалу, маслофільтр, гідропідсилювач керма (інф. з форумів). Минусы автомобиля: Негатив: звісно, реальна витрата палива більша за декларовану заводом (місто – 9.5-10.5; траса – 8-9) і це, напевно, найбільше розчарування. Хоча, як кажуть друзі, для повнопривідних кросоверів така витрата цілком прийнятна. До речі, є цікава особливість: увімкнений кліматронік практично не впливає на апетит двигуна і на тягу. Наступне. Турбояма. Ця невеличка прикрість є закономірною для турбованих дизелів. Просто потрібно враховувати таку затримку і тоді жодних проблем з прогнозованістю авто не виникає. Надіюсь, перераховані проблеми будуть виправлені наступними прошивками. Не надихає й техобслуговування від АИС. У нас, в Рівному, персонал зі СТО достатньо ввічливий, в обмані не помічений, але доволі низькокваліфікований. ТО частіше необхідного – через кожні 10 тис. км., правда з цього літа інтервал збільшили до 15 тис. км. (Чому тільки нові? Не зрозуміло!). І нарешті останнє. Панель приладів (в даний час авто вже комплектуються Super-vision), торпедо - дещо архаїчні, але у функціональному та ергономічному відношенні - без зауважень. Совет покупателю: Отже, якщо Ви прагматик і хочете придбати надійне, утилітарне авто для повсякдення - Korando по співвідношенню ціна-якість-функціонал, на мою скромну думку, розумне рішення. PS: дотепер якихось несправностей не було. Все працює в штатному режимі. Обсуждение отзываsaxonsky1 Отличный отзыв!!!Ярослав,вы вызываете огромное уважение.Таких содержательных,грамотных отзывов-единицы.От себя хочу заметить,что в моём выборе авто он сыграл определяющую роль.Я понял,что эта машина-не для меня( т.е она меня не устраивает).А я рассматривал Коррандо как вариант для себя.Так что спасибо автору и счастья ему... +1ОТВЕТИТЬEdenbeast А я не вірю, що цей відгук писав реальний покупець. Хіба що він по професії журналіст. Прослідковується багато маркетингових фішок як то мінуси авто які по суті і не є мінусами тощо. Хоча, машинка класна, підтверджую) -2ОТВЕТИТЬvicon Люди, не знаю как у кого, а у меня в Корандо расход топлива (дизель) соответствует расходу по пасспорту а именно: -трасса 5,5-6,0 (если очень оптимально ехать то 5,0) -смешанный режим 6,0-6,5 - город 6,5 - 7,0 Не знаю как то, а я расходом топлива очень доволен. Одной полной заправки хватает на неделю интенсивной езды. Чего и всем желаю. У меня пробег 35 000 и ни одной поломки! Машина по соотношению: цена -качество-экономичность-практичность-удобство конкурентов и близко не имеет. +2ОТВЕТИТЬ |
Автобазар InfoCar.ua
SsangYong Korando
7.500$
2012
120.000 км
SsangYong Korando
7.500$
2012
120.000 км
SsangYong Actyon
6.900$
2009
248.000 км
SsangYong Korando
7.500$
2012
120.000 км
смотреть всеобъявления |